درباره ما

درباره ما

این مرکز آموزشی تحقیقاتی، به منظور فراهم کردن زمینه های آموزش تحقیقات در کشور فعالیت خود را آغاز نمود بطوریکه اکنون در زمینه آموزش تحقیقات در کل کشور به ارائه کارگاهها و دوره های کوتاه مدت می پردازد و در خصوص اجرای پروژه های تحقیقاتی ادارات و سازمانها و حتی بخشهای خصوصی مثل کارخانجات یاریگر آنها در ارائه خدمات تحقیقاتی می باشد.

از سال 1396 این مرکز در زمینه آموزشهای تخصصی صنعت ساخت فعالیتهای خود را گسترش داده و آموزش متقاضیان اعم از دانشجویان، مهندسان و پرسنل ادارات و سازمانها را برعهده گرفته است و توانسته از با اخذ مجوز از سازمانها و ادارات مختلف نیازهای این بخش از صنعت را تا حدی مرتفع و در افزایش دانش تخصصی این رشته موثر باشد

از سال 1398 به منظور اجرایی کردن آموزشها و بکارگیری نیروی متخصص در بخش صنعت ساخت، با اخذ مجوز از سارمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به عنوان مهندسین مشاور فعالیت خود را رسما آغاز نموده است. امید است که بتوان نقش موثری در پیشبرد اهداف کشور داشته باشد.

از سال 1399 این مرکز به منظور توسعه فعالیتهای خود در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور و به ویژه در بخش صنعت، سامانه جامع صنعتی شمستا را طراحی و اجرا نمود و فعالیت دیگری در این زمینه به ویژه در صنعت و ارتباط بین متخصصان مراکز صنعتی و نیز صاحبان صنایع برقرار کرد. لذا با ثبت شرکت ویرا صنعت امیرکبیر ایرانیان در تابستان 1399 در پارک علم و فناوری یزد مستقر و از حالت پیش رشد شروع به فعالیت نمود و با توجه به عملکرد گسترده بر روی سامانه جامع صنعتی شمستا از اسفند 1399 با ارتقا از پیش رشد به رشد به عنوان یکی از شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری قرار گرفت.

 

راه های تماس با ما

 

دفتر یزد، صفائیه بلوار امیرکبیر، طوبی شرقی 24 ، پلاک 6 کدپستی 8916147773  لینک آدرس گوگل مپ

تلفن دفتر یزد :-38207289- 38219259-035

09039432671-09106105867

دفتر تهران:بلوار ارتش، جنب خیابان ابوذر، دانشگاه اهل بیت، مرکز نوآوری بین المللی یاس لینک آدرس گوگل مپ

تلفن دفتر تهران: 02122470761

Email:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید/این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

website:www.shamsta.com

Instagram: https://www.instagram.com/shamsta.va/ 

Telegram: @amirkabiriranian

 Linkdin: Pajoheshkadeh AmirkabirIranian

جوملا فارسی